Mercedes je još 2004. godine iznenadio kupce luksuznih limuzina predstavivši model CLS. Bila je to prva coupe limuzina u ovom segmentu, a nakon što su svi ostali pokušali isprobati taj recept Mercedes je drugom generacijom svog CLS-a pokazao da je ipak s razlogom starosjedilac u ovoj klasi. Predstavljamo prestižni CLS 350 sa pogonom na sve točkove i odličnim Airmatic zračnim ovjesom.
Iako je u drugoj generaciji predstavljen još 2011. godine Mercedes-Benz CLS i dalje predstavlja posebnu i ne tako čestu pojavu na cesti. Prestiž i posebnost dolaze kao dio serijske opreme ovog coupea sa 4 vrata.
Sredinom prošle godine Mercedes je dodatno osvježio i redizajnirao CLS, baš kao što je modernizovao i osvježio E Klasu na kojoj se CLS tehnički i zasniva. Konkretno to znači da je CLS postao još moderniji i privlačniji. Tako je CLS postao prvi Mercedes-Benz koji je dobio snažna i moderna Multibeam LED svjetla koja zahvaljujući izuzetnoj programabilnosti i samoj LED tehnologiji nude desetak načina rada i funkcionalnosti svjetlosnog sklopa.
Redizajnirani model, što demonstrira i CLS 350 blueTEC 4MATIC koji predstavljamo, dobio je u serijskoj opremi i Collision Prevent Assist sistem za pomoć vozaču i prevenciju sudara, kao i Attention Assist sistem za detekciju umora kod vozača. Naravno, CLS je i dalje pravi izlog Mercedesove tehnologije i inovacija, pa samo nabrajanje sistema za pomoć i komfor zahtijeva dosta vremena i prostora.
Konkretno, predstavljeni CLS 350 BlueTEC 4MATIC možda je i najbolji primjer svih talenta ove velike kupeovske limuzine. Najsnažniji dizelaš u ponudi uparen sa stalnim pogonom na sve točkove i odličnim sedmostepenim automatskim mjenjačem čine od CLS-a izuzetno brzu limuzinu koja bez napora može opušteno krstariti ili dinamično zabavljati vozača kroz zavoje. Dizelski V6 sa 252 KS i još impresivnijih 620 Nm okretnog momenta odlično su upotpunjeni multitalentovanim AIRMATIC ovjesom koji omogućava potpunu prilagodljivost tvrdoće i same visine CLS-a. Na pristisak dugmeta na središnjem "tunelu" CLS može biti udoban kao što se i očekuje od svake trokrake zvijezde ili može biti direktan i dinamičan u skladu sa agresivnim izgledom koji mu je donio bogati AMG paket.
"Ne treba se puno pitati zašto je ovakav CLS možda i najpoželjniji: najsnažniji dizelaš, AIRMATIC ovjes, 4MATIC pogon, 7G-Tronic mjenjač i sve što se može poželjeti u opremi unutrašnjosti.
Kombinacija AMG paketa koja podrazumijeva agresivnije oblikovane odbojnike i otvore za zrak, posebno dizajniranu masku, kao i ukupno sportski izgled u kombinaciji sa elegantnom dijamantsko-srebrenom bojom, vjerovatno spada među jednu od najpoželjnijih za novi CLS. Dinamičan izgled dodatno je istaknut i LED svjetlima nazad i LED High Performance svjetlima naprijed.
Unutrašnjost je nakon nedavnog redizajna sada još ugodnija i posebnija. Sada je CLS dobio veliki "tablet" sa ekranom osjetljivim na dodir i dijagonalom od čak 20,3 centimetra. Tu su objedinjene sve funkcije infotainment sistema i sistema za kontrolu automobila, te ujedno čini zanimljiv spoj najnovije tehnologije sa luksuznim i klasičnim dizajnom. Novost je i trokraki upravljač koji je sada bolje oblikovan, pa uz ovakav AMG paket dolazi obložen ugodnom Nappa kožom i zaravnjenim donjim dijelom obruča.
Širok izbor materijala i boja ostao je jednako bogat, a na ovom CLS-u crna koža sa istaknutim bijelim šavovima i umeci obrađeni crnim klavirskim lakom ujedno je i jedno od najpraktičnijih i najefektnijih uređenja u ponudi. Nije osjetljivo na prljanje i ističe luksuz unutrašnjosti.
Ono čime CLS iznenađuje je i praktičnost. Iako niska sportska silueta potiče sumnju, ovo je u osnovi ipak raskošna i dugačka limuzina koja nudi obilje prostora i komfora za četiri putnika. Naravno 2+2 konfiguracija sjedišta znači da putnici na zadnjim sjedištima između sebe imaju "tunel" sa gomilom praktičnih pretinaca i multimedijskih priključaka. Uz to, prtljažnik od 475 litara bit će više nego dovoljan za sve potrebe i profile kupaca.
Uz svu opremu i tehnologiju ovakav CLS definitivno spada među najprestižnije aktuelne modele koji su dostupni na našem tržištu, a što je najbolje od svega ne predstavlja egzotiku u negativnom smislu sa kojom će suživot biti mučenje jer ne postoji podrška i servisna mreža. Ovakav CLS je jednostavan za posjedovanje kao i bilo koji drugi auto na našem tržištu.