rihodi američke kompanije u posljednjem kvartalu porasli su za 15% no to je ispod očekivanja analitičara, a rast prihoda podbacio je zbog pada cijena oglašavanja i nepovoljnih tečajnih razlika.
Cijena dionica kompanije trgovanje je završila na 510,66 dolara, što je porast od 0,1%, nakon pada na početku trgovanja zbog objave rezultata, piše “Index“.
Prihodi od oglašavanja pod pritiskom su jer sve više korisnika pristupa internetu putem mobilnih uređaja za koje je cijena oglašavanja uobičajeno niža.
Rastuća popularnost mobilnih uređaja ide u prilog Facebooku, koji je postao najveća konkurencija u borbi za oglašivače. Iz Facebookovog izvješća vidljivo je da im se prihod od mobilnog oglašavanja udvostručio u odnosu na prošlu godinu.
Google je objavio da im se cijena oglašavanja po “kliku” smanjila za 3%, dok im se istovremeno broj “klikova” povećao za 14%.
Konsolidirani prihod kompanije u posljednja tri mjeseca 2014. iznosio je 18,10 milijardi dolara, dok je u istom razdoblju 2013. godine prihod iznosio 15,71 milijardu.