Prema pisanju američkog magazina Car and Driver, izvršni direktor Aston Martina, Andy Palmer, rekao je da se britanska kompanija intenzivno priprema za proizvodnju Aston Martina koji će pokretati elektro-motor snažan 1000 KS.
Palmer je rekao da će automobil biti baziran na luksuznom trovolumenskom modelu Rapide S, a na tržište bi trebao stići za dvije godine. Uz činjenicu da cijena aktuelnog modela Rapide S (V12, 550 KS) iznosi oko 184.000 eura, očekivana cijena njegovog elektro-pokretanog pandana mogla bi biti oko 276.000 eura.
Poređenja radi, kompanija Tesla svoju trenutno najskuplju verziju električnog automobila (Model S P85D) prodaje za malo više od 110.000 eura, ali u Aston Martinu visoku cijenu pravdaju objašnjenjem da se kvalitet materijala i opremljenosti Teslinog automobila neće moći mjeriti sa onim što će se nuditi uz električni Rapide S.
Kako sada stoje stvari u segmentu luksuznih električnih automobila, Tesla će biti jedini konkurent Aston Martinu. U priči je neko vrijeme bila i kompanija Fisker koja je, u međuvremenu, proglasila bankrot. S obzirom da su skoro lansiran električni Audi R8 e-tron i Mercedesov električni SLS sportski dvosjedi, Aston Martin i Tesla na bojnom polju zasad ostaju sami.
U Aston Martinu su odlučni da stvari oko električnih automobila podignu na znatno viši nivo od sadašnjeg. Dio ideje pod radnim sloganom „elektro-transport sa stilom“ već su pokazali na minulom Sajmu automobila u Ženevi, gdje su izložili konceptni crossover coupe DBX koji pokreće isključivo elektro-motor.
„Odluka Aston Martina da uđe na tržište električnih automobila podstaknuta je sve strožijim normama o zagađenju okoline, kojima se diktira smanjenje potrošnje goriva. Umjesto razvijanja malih motora sa turbo-punjačem, što sada radi većina konkurentskih kompanija, mi ćemo se jednim dijelom okrenuti prema električnim opcijama“, kaže Palmer.
Dobrostojeći ljubitelji benzinskih pogonskih opcija Aston Martina ne trebaju da brinu. Aston Martin će i dalje proizvoditi vrhunske sportske automobile koje će pokretati V8 i V12 motori, Potvrda svemu je nedavna izjava Andy Palmera da će se u Aston Martinu prilagođavati strogim ekološkim diktatatima, ali da nemaju namjeru odreći se svog legendarnog V12 motora, a ni ručnog mjenjača.