Počela prodaja novog Audija Q7
Postano: sri tra 29, 2015 9:49 pm
Audi je objavio novi promotivni videomaterijal u kojem su prezentirani pojedini detalji druge generacije njihovog SUV modela Q7. Automobil je već u prodaji širom Evrope sa početnom cijenom koja iznosi 60.900 eura.
Iako na prvi pogled izgleda da je Audijev Q7 samo redizajn prethodne generacije, u sjedištu Audija tvrde da se u ovom slučaju ipak radi o potpuno novom automobilu. Za početak, novi Q7 lakši je od prethodnika 325 kilograma, pa ukupna masa osnovne verzije sa trolitarskim TDI motorom sada iznosi 1.995 kilograma. Uz skuplje pakete opreme Q7 se može dobiti sa xenon, LED ili matrix LED svjetlima čija kućišta, zajedno sa maskom hladnjaka i novim odbojnicima, predstavljaju osnovne vizuelne razlike u odnosu na prethodni Q7.
Unutrašnjost je opremljena posljednjom generacijom multimedijalnog sistema koja podržava Android i Apple operativne sisteme, a tu je i nova instrumentna tabla „posuđena“ iz novog Audija TT. Putnicima na zadnjim sjedištima na raspolaganju su multimedijalni sistemi kojima se upravlja preko 10,1-inčnih tableta. Kupci mogu izabrati između osnovnog audio-sistema koji isporučuje kompanija Bose ili skuplje varijante sa 1.920 watti izlazne snage i 23 zvučnika koju „potpisuje“ Bang & Olufsen.
https://www.youtube.com/watch?v=1vRcIaV5i5g
Audi Q7 može se dobiti sa trolitarskim TDI motorom koji nudi 272 KS i 600 Nm najvećeg obrtnog momenta ili trolitarskim TFSI turbo-benzinskim motorom sa 333 KS i 440 Nm najvećeg obrtnog momenta. Za pojedina tržišta Audi će nuditi Q7 sa trolitarskim TDI motorom koji razvija 218 KS i 500 Nm i dvolitarskim TFSI turbo-benzinskim motorom sa 252 KS i 370 Nm najvećeg obrtnog momenta.
U ponudi su također i dvije hibridne e-tron verzije. Na evropskom tržištu nudit će se trolitarski TDI e-tron, dok će se na azijskim tržištima hibridna verzija nuditi uz dvolitarski TFSI motor. U oba slučaja automobil će imati quattro pogon, automatski 8-stepeni mjenjač i elektro-motor koji će dizelskom ili benzinskom motoru asistirati sa dodatnih 128 KS. Kapacitet lithium-ionskih akumulatora iznosi 17,3 kWh.
Iako na prvi pogled izgleda da je Audijev Q7 samo redizajn prethodne generacije, u sjedištu Audija tvrde da se u ovom slučaju ipak radi o potpuno novom automobilu. Za početak, novi Q7 lakši je od prethodnika 325 kilograma, pa ukupna masa osnovne verzije sa trolitarskim TDI motorom sada iznosi 1.995 kilograma. Uz skuplje pakete opreme Q7 se može dobiti sa xenon, LED ili matrix LED svjetlima čija kućišta, zajedno sa maskom hladnjaka i novim odbojnicima, predstavljaju osnovne vizuelne razlike u odnosu na prethodni Q7.
Unutrašnjost je opremljena posljednjom generacijom multimedijalnog sistema koja podržava Android i Apple operativne sisteme, a tu je i nova instrumentna tabla „posuđena“ iz novog Audija TT. Putnicima na zadnjim sjedištima na raspolaganju su multimedijalni sistemi kojima se upravlja preko 10,1-inčnih tableta. Kupci mogu izabrati između osnovnog audio-sistema koji isporučuje kompanija Bose ili skuplje varijante sa 1.920 watti izlazne snage i 23 zvučnika koju „potpisuje“ Bang & Olufsen.
https://www.youtube.com/watch?v=1vRcIaV5i5g
Audi Q7 može se dobiti sa trolitarskim TDI motorom koji nudi 272 KS i 600 Nm najvećeg obrtnog momenta ili trolitarskim TFSI turbo-benzinskim motorom sa 333 KS i 440 Nm najvećeg obrtnog momenta. Za pojedina tržišta Audi će nuditi Q7 sa trolitarskim TDI motorom koji razvija 218 KS i 500 Nm i dvolitarskim TFSI turbo-benzinskim motorom sa 252 KS i 370 Nm najvećeg obrtnog momenta.
U ponudi su također i dvije hibridne e-tron verzije. Na evropskom tržištu nudit će se trolitarski TDI e-tron, dok će se na azijskim tržištima hibridna verzija nuditi uz dvolitarski TFSI motor. U oba slučaja automobil će imati quattro pogon, automatski 8-stepeni mjenjač i elektro-motor koji će dizelskom ili benzinskom motoru asistirati sa dodatnih 128 KS. Kapacitet lithium-ionskih akumulatora iznosi 17,3 kWh.